Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2012

Παιδί Διαζυγίου: Δραματικό «αντίο» της 15χρονης που αυτοκτόνησε


My story: Struggling, bullying, suicide, self harm
Συγκλονιστικό βίντεο από μια 15χρονη αυτόχειρα
Το γύρο του κόσμου κάνει τις τελευταίες ημέρες η αυτοκτονία της 15χρονης Amanda Todd από τον Καναδά, η οποία μέσα από ένα σοκαριστικό βίντεο που ανάρτησε στο YouTube, εξηγούσε μέσα από διαδοχικές κάρτες πώς η ζωή της έγινε πραγματική κόλαση όταν στα 12 της χρόνια ξεκίνησε να χρησιμοποιεί τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης.
«Γεια σας !
Αποφάσισα να σας πω την ατελείωτη ιστορία μου…
Αποφάσισα μ ΄ένα φίλο μου να πάμε στο webcam για να γνωρίσουμε νέους ανθρώπους.
Εκεί μου είπαν ότι είμαι εντυπωσιακή, όμορφη τέλεια, ήθελαν να με φωτογραφήσουν…
Ένα χρόνο αργότερα έλαβα ένα μήνυμα στο Facebook απ’ αυτόν. Δεν ήξερα από πού με γνώριζε. Μου είπε ότι αν δεν του κάνω επίδειξη, θα στείλει τη φωτογραφία μου παντού…
Ήξερε τη διεύθυνσή μου, το σχολείο μου, τους συγγενείς μου, τους φίλους μου, την οικογένειά μου.
Χριστουγεννιάτικο διάλειμμα. Χτύπησαν την πόρτα μου τα ξημερώματα.
Ήταν η αστυνομία. Η φωτογραφία είχε σταλεί σε όλους. Άρχισα να αισθάνομαι άσχημα, ένιωθα άγχος, κατάθλιψη και άρχισα να παθαίνω κρίσεις πανικού. Άρχισα τα ναρκωτικά και το αλκοόλ. Το άγχος μου κορυφωνόταν, δεν μπορούσα να βγω έξω. Πέρασε ένα χρόνος και ο τύπος επέστρεψε με μία νέα λίστα φίλων και σχολείων. Έκανε μία σελίδα στο Facebook.
Tο στήθος μου ήταν στο προφίλ του…Έκλαιγα κάθε βράδυ, έχασα όλους τους φίλους μου και την αξιοπρέπειά μου. Κανένας δεν με ήθελε. Κανένας δεν μου τηλεφωνούσε. Δε θα μπορούσα να πάρω ποτέ τη φωτογραφία μου πίσω. Είναι εκεί έξω για πάντα. Άρχισα να κόβω το σώμα μου…
Υποσχέθηκα στον εαυτό μου να μην το ξανακάνω. Δεν είχα κανέναν φίλο και καθόμουν να φάω μεσημεριανό ολομόναχη. Γι΄ αυτό και άλλαξα σχολείο.
http://youtu.be/vOHXGNx-E7E
http://www.protothema.gr/world/article/?aid=230524

Όλα ήταν καλύτερα ακόμα κι αν καθόμουν και πάλι μόνη μου το μεσημέρι στην βιβλιοθήκη κάθε μέρα. Ένα μήνα αργότερα, άρχισα να μιλάω μ΄ έναν παλιό μου φίλο. Άρχισε να μου λέει ότι του αρέσω. Είχε κοπέλα. Μετά που είπε να συναντηθούμε στις διακοπές. Και το έκανα. Τεράστιο λάθος. Νόμιζα ότι του άρεσα. Μία εβδομάδα αργότερα έλαβα ένα μήνυμα να φύγω από το σχολείο. Η φιλενάδα του και άλλοι 15 -ανάμεσά τους και αυτός- με πλησίασαν και μου είπαν: Κοίτα γύρω σου, κανείς δε σε συμπαθεί. Μπροστά σε όλο το νέο μου σχολείο, (περίπου 50 άτομα) ένας τύπος φώναξε :«Χτυπήστε την». Αυτό ήταν. Με πέταξε στο πάτωμα και άρχισε να με χτυπάει πολλές φορές.
Τα παιδιά άρχισαν να τραβάνε με κάμερα. Έμεινα ολομόναχη πεσμένη στο πάτωμα. Ένιωθα παράσιτο…Άρχισα να κόβω το σώμα μου..
Αναρωτήθηκα αν μου άξιζε όλο αυτό… Ήμουν μόνη. Είπα ότι ήταν δικό μου λάθος και δική μου ιδέα. Δεν ήθελα να πληγωθεί, νόμιζα ότι του άρεσα. Αλλά αυτός ήθελε σεξ. Τότε κάποιος φώναξε: «Χτυπήστε την». Οι δάσκαλοι έτρεξαν …με βρήκε ο πατέρας μου. Ηθελα τόσο πολύ να πεθάνω. Οταν με γύρισε στο σπίτι, άρχισε να πίνει…Αυτό με σκότωσε μέσα μου και ήθελα πραγματικά να πεθάνω. Κανένας δεν ενδιαφερόταν. Μετακόμισα στο σπίτι της μητέρας μου σε άλλη πόλη και πήγα σε άλλο σχολείο. Δεν ήθελα να καταγγείλω κανέναν γιατί ήθελα να προχωρήσει η ζωή μου.
Έξι μήνες έχουν περάσει από τότε…Δημοσιεύτηκε πάλι η φωτογραφία μου με το μήνυμα. «Εύχομαι να την είδε και να αυτοκτονήσει …». Ήμουν μπερδεμένη. Έφυγα και απ’ αυτή την πόλη. Άρχισα να κλαίω ασταμάτητα.
Κάθε μέρα σκέφτομαι γιατί είμαι ακόμα εδώ..
Το άγχος είναι τρομερό τώρα. Δεν βγήκα καθόλου αυτό το καλοκαίρι. Η ζωή δεν γίνεται καλύτερη. Δεν μπορώ να πάω σχολείο, να συναντήσω φίλους… είμαι χάλια. Είμαι με αντικαταθλιπτικά και επισκέπτομαι ψυχολόγο. Ήπια πολλά χάπια. Είμαι στο νοσοκομείο για δύο μέρες. Εχω κολλήσει. Τι μου απέμεινε; Τίποτα δε με σταματάει. Δεν έχω κανέναν. Χρειάζομαι κάποιον…
Το όνομα μου είναι Αmanda Todd…».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου